zondag 11 maart 2012

#4 Yoga & sport

Vanmorgen begon de dag weer goed met de zonnegroet. Heerlijk dat het zonnetje al in mijn kamer scheen! Al snel kwam een vriendin even gezellig langs voor een kopje thee. Gezellig thee gedronken met zelfgemaakte suikervrije kruidcake met dadels. Erna lekker gaan wandelen in het bos vlakbij.
's Middags op de fiets naar een dorp hier vlakbij gefietst, waar ik mijn stage op een kinderdagverblijf en BSO loop. Tot nu toe ging ik iedere morgen met de auto ernaartoe, maar met dit mooie weer wilde ik wel eens uittesten hoe ver het fietsen is. En wat viel dat mee; in een uurtje was ik heen én terug! Twintig kilometer gefietst en ik ben niet eens heel moe, terwijl ik vorig jaar echt kapót was na 15 kilometer fietsen.. fijne vooruitgang. :) Dat ga ik vaker doen; goed voor mij en goed voor 't milieu (oh en voor mijn portemonnee, ook niet geheel onbelangrijk..)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten